Toto řešení se zaměřuje na společnosti a jednotlivce, kteří ať už v rámci své činnosti nebo pomocí subdodavatelů provádějí jakékoliv práce, které potřebují zdokumentovat. Řešení umožňuje založit novou zakázku, vytvořit její strukturu a evidovat k ní pomocí veškerá zjištění jako je: pasportizace, dokumentace, závada, neshoda, BOZP, atd.
Modul pro tvorbu a definici zakázekV tomto modulu je možné založit a editovat zakázky a jejich strukturu. Tato struktura je velmi flexibilní a je pomocí ní možné vytvořit stromovou strukturu celé zakázky. Tato struktura může vypadat např. následovně:
Ke každé zakázce nebo její části je možné přiřazovat další informace jako jsou:
Modul pro evidenci záznamů k zakázkám a jejím částemV tomto modulu je možné evidovat veškeré záznamy související se zakázkou nebo její částí. Tyto záznamy je možné přehledně rozdělit podle nadefinovaných kritérií a dále s nimi pracovat. Je zde podpora i pro sofistikované workflow, pomocí něhož je možné měnit stavy jednotlivých záznamů. U záznamů je možné evidovat nejrůznější informace. Mezi nejpoužívanější patří:
Tyto atributy je samozřejmě možné přizpůsobit konkrétním podmínkám. Součástí tohoto modulu jsou také reporty, pomocí kterých je možné tisknout nejrůznější tiskové sestavy. Modul rozpočetTento modul je určen k definici položkového rozpočtu na základě smluv uzavřených s dodavateli. Jednotlivé rozpočty konkrétních dodavatelů je možné importovat z aplikace MS Excel nebo je vytvořit přímo v systému. U každé položky se eviduje její název, počet měrných jednotek, jednotková cena a celková cena. Dodavatelé poté mohou v rámci tohoto modulu vykazovat počet měrných jednotek dodaných ve vybraném měsíci a po schválení těchto počtů objednatelem mohou fakturovat. Tento způsob vykazování značně usnadní práci objednatele a porovnávání cen, protože jediné, co mohou dodavatelé zadat jsou měrné jednotky a tyto se poté automaticky přepočtou na smluvené ceny. Samozřejmostí jsou aktuální přehledy co již bylo dodáno a co ještě dodat zbývá. Veškeré tyto informace je možné sledovat po rozpočtových položkách / dodavatelích / zakázkách a to jak v měrných jednotkách, tak v cenách. Modul KontaktyZde dochází k evidenci veškerých potřebných kontaktů a to jak uživatelů, zaměstnanců, tak i dodavatelů atd. U jednotlivých kontaktů je možné evidovat informace, jako jsou jména, adresy, telefonní čísla, emailové adresy, IČ a DIČ, popis a poznámky, dokumenty, fotografie, podpis, atd. |
|
Jsme otevřeni novým příležitostem a rádi navážeme spolupráci v rámci jakékoliv další oblasti, která by mohla naše řešení využít. Neváhejte nás proto kontaktovat ohledně schůzky, na které bychom tuto spolupráci a její podmínky blíže prodiskutovali.